• Стратегія розвитку Зеленодольської міської ОТГ до 2028 року в рамках Програми DOBRE

  • Новини
Семінар вчителів англійської мови

   Тема семінару: «Міжкультурна комунікація на уроках англійської мови». Мета : ознайомити учасників семінару з досвідом роботи школи щодо формування міжкультурної комунікації через інтеграцію мовленнєвих видів діяльності на уроках англійської мови.

   У роботі семінару, який відбувся  21 березня 2018, взяли участь 14 вчителів закладів освіти Зеленодольської ОТГ та методисти методичного кабінету Фандюшина Т. Г., Липка І. В.   Вчителі англійської мови Зеленодольської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів №2 Головченко Л. В., Боєва Н. М., Кузіна  І. М.,  Пісоцька  Т. С. підготували насичену, цікаву і корисну програму семінару:

   - Бінарний урок з англійської мови та предмету «Я у світі»   «Пасхальний ярмарок» (Easter Fair)  у 1-А класі. Вчителі: Т.С.Пісоцька та О.Г.Некрасов

   - Майстер-класи:

  • Відеосюжети  у навчанні аудіюванню  “A Letter from Canada”.  Вчитель: Л.В.Головченко
  • Креативне письмо “In the Future to the USA” . Вчитель:  Н.М.Боєва
  • Урок-конкурс “Miss Australia is speaking”.  Вчитель:І.М.Кузіна.

   - Квест для гостей і учасників семінару  “Easter Egg Hunt”

   - Позакласний захід з міжкультурної комунікації “English-Ukrainian Easter Fest”. Вчителі: В.В.Гусєва та І.М.Кузіна.

   Всі заходи пройшли на високому методичному рівні.  Вразила ретельна підготовка вчителів, їх майстерність і гостинність. Усі присутні змогли ознайомитися із сучасними методами, формами і у викладанні англійської мови.  Вчителі школи продемонстрували,  яким чином  вчити дітей використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу,  таким чином  розвивати  соціокультурні й соціолінгвістичні знання, уміння і навички.  Важливою складовою такої роботи  є умотивоване  залучення учнів та мотиваційне забезпечення навчальної діяльності.

   Учасники семінару висловлюють вдячність  за  якісно організований семінар, надзвичайно продуктивну роботу, яка сприяла комфортному психологічному клімату і задоволенню від  процесу навчання.

                                                                                                                                                Фандюшина Т. Г.