-
Міська рада
-
Секретар міської ради:
- Біографія
- Графік прийому громадян
- Декларація
-
Депутати ЗМР:
- Список депутатів
- Звіти депутатів
- Звернення до депутатів
- Регламент роботи ЗМР
- Порядок денний засідань ЗМР
- Проекти рішень ЗМР
- Рішення ЗМР
- Протокол поіменного голосування
-
Протоколи комісії ради
-
План роботи
-
СТРАТЕГІЯ розвитку Зеленодольської територіальної громади до 2020 року
- СТРАТЕГІЯ розвитку Зеленодольської ОТГ до 2020 року Розроблена за підтримки компанії ДТЕК
-
Стратегія розвитку Зеленодольської міської ОТГ до 2028 року в рамках Програми DOBRE
- Новини
- Стратегія сталого розвитку Зеленодольської ОТГ в рамках DOBRE
- Актуальна інформація
-
Виконком
-
Заступники міського голови:
- Декларація
- Склад виконкому ЗМР
- Регламент роботи виконкому ЗМР
- Порядок денний засідань виконкому ЗМР
-
Виконком міської ради:
- Рішення виконкому ЗМР
- Проекти рішень виконкому ЗМР
- Списки громадян, які перебувають на квартирному обліку
-
Вакансії
- Апарат управління
- Культура
- Охорона здоров'я
- Освіта
-
Поліція на зв'язку
- Поліція на зв'язку
- Новини
-
Цивільний захист
- Інформація
-
Освітній простір Зеленодольської міської ОТГ
- Новини
- Звіти
- Підручники
- Ліцензійні справи закладів загальної середньої освіти Зеленодольської міської ОТГ
-
Обрії рідного краю
- Матеріали
- Робоча група
-
Місцеві вибори 2016
- Постанови та протоколи
-
Місцеві вибори 2015
- Постанови та протоколи міської виборчої комісії
- Склад міської виборчої комісії
- Повідомлення про спеціальний рахунок та грошову заставу
- Порядок розміщення агітаційних матеріалів
- Графік отримання бюлетенів ДВК
- Черговість кандидатів у депутати
- Результати виборів
-
Відділ (центр) надання адміністративних послуг (ЦНАП)
-
Структура ЦНАП
- Графік роботи
- Контактна інформація
- Положення по ЦНАП
- Перелік адміністративних послуг
- Інформаційні картки та бланки заяв
- Нормативна база
-
Дошка об'яв, повідомлень
-
Інформація про діяльність комунальних підприємств Зеленодольської МОТГ
- Інформація про діяльність КП "Зеленодольський міський водоканал"
-
Перевірки згідно ЗУ "Про очищення влади"
- Початок перевірок
- Інформація про хід та результати перервірок
-
Регуляторна політика
- Плани та реєстри
- Повідомлення про оприлюднення
- Затвердження регуляторних актів
- Відстеження результативності регуляторних актів
- Відомості про здійснення регуляторне політики
-
Бюджет
- Пропозиції до бюджету
- Паспорти бюджетних програм
- Проекти рішення про бюджет
- Рішення про бюджет
- Звіти
- Зміни до міського бюджету
- Кошториси розпорядників(одержувачів)
- Бюджетні запити
- План дій з покращення управління фінансами
- План заходів щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання бюджетних коштів
- Положення про екологічний фонд
- Відкритий бюджет Зеленодольської громади
- Заходи щодо формування бюджету 2019 року
- Бюджетний регламент
- Положення про облікову політику
- Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури
- Положення про комісію внутрішнього фінансового контролю
- Інформація щодо використання коштів виконавчим комітетом Зеленодольської міської ради
- Бюджетні запити
- Кошториси,плани асигнувань загального та спецфондів
-
Державні закупівлі
- Річні плани
- Державні закупівлі
- Результати торгів
-
Державна реєстрація
-
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно
- Графік роботи
- Реквізити та таблиця оплати за надання послуг
-
Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
- Оплата та реквізити за надання послуг у сфері реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Оплата та реквізити за надання послуг у сфері реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу справляється плата в такому розмірі: |
|
0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою |
480 грн. |
75 відсотків адміністративного збору - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі |
360 грн. |
Скорочені терміни: - протягом шести годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію; - протягом двох годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у п’ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію. |
960 грн.
2400 грн. |
За виправлення технічної помилки у відомостях про юридичну особу, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору |
140 грн. |
0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про благодійну організацію |
160 грн. |
75 відсотків адміністративного збору - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі |
120 грн. |
Скорочені терміни: - протягом шести годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію; - протягом двох годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у п’ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію. |
320 грн.
800 грн. |
За виправлення технічної помилки у відомостях про благодійну організацію, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору |
50 грн. |
За державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця справляється плата в такому розмірі: |
|
0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця |
160 грн. |
75 відсотків адміністративного збору - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі |
120 грн. |
Скорочені терміни: - протягом шести годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію; - протягом двох годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у п’ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію. |
320 грн.
800 грн. |
За виправлення технічної помилки у відомостях про фізичну особу-підприємця, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору |
50 грн. |
За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі: |
|
0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання витягу в паперовій формі |
80 грн. |
75 відсотків плати за надання витягу в електронній формі |
60 грн. |
0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі |
110 грн. |
75 відсотків плати за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі |
80 грн. |
Реквізити для проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
УДКСУ в Апостолівському районі Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ 37837093
р/р 31419501700447
ГКДКСУ у Дніпропетровській області м.Дніпропетровськ
МФО 805012
Код платежу 22010300
«Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
Реквізити за надання відомостей з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ за одержання інформації з інших державних реєстрів у сферах ДРАЦС, ДРРПННМ, ДР ЮО, ФОП та ГФ:
УДКСУ в Апостолівському районі Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ 37837093
р/р 31312300741447
ГКДКСУ у Дніпропетровській області м.Дніпропетровськ
МФО 805012
Код платежу 22012700
«Плата за надання відомостей з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ за одержання інформації з інших державних реєстрів у сферах ДРАЦС, ДРРПННМ, ДР ЮО, ФОП та ГФ»