• Освітній простір Зеленодольської міської ОТГ

  • Новини
  • Звіти

Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ (центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Зеленодольської міської ради

 

І. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації

актів цивільного стану

 

1.

Державна реєстрація народження.

2.

Державна реєстрація шлюбу.

3.

Видача довідки про підтвердження подачі про  державну реєстрацію шлюбу.

4.

Державна реєстрація смерті.

 

ІІ. Перелік адміністративних послуг з житлових питань

 

1.

Взяття на квартирний облік.

2.

Розділення черги на житло.

3.

Дозвіл на обмін житловими приміщеннями.

4.

Видача довідки про перебування на квартирному обліку.

5.

Надання житлових, службових приміщень та видача ордеру.

6.

Подовження терміну дії ордеру.

 

ІІІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку будівництва та архітектури

 

1.

Затвердження проектно-кошторисної документації.

2.

Надання дозволу на будівництво.

3.

Прийняття в експлуатацію об’єктів.

4.

Надання поштової адреси.

5.

Надання дозволу на реконструкцію.

6.

Надання дозволу на перепланування та переобладнання.

7.

Надання дозволу на розміщення тимчасової споруди.

8.

Надання дозволу на переведення із житлового приміщення у нежитлове/з нежитлового приміщення у житлове.

9.

Надання дозволу на оформлення права власності.

10.

Скасування права власності.

11.

Надання дозволу на зміну цільового призначення нежитлового приміщення.

 

ІV. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

 

1.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

2.

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно.

3.

Державна реєстрація обтяження права на нерухоме майно.

4.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

5.

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб'єкта цього права, інші речові права та суб'єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб'єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов'язані з проведенням державної реєстрації прав.

6.

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно.

7.

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно.

8.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

9.

Внесення запису про скасування державної реєстрації прав.

10.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

11.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права на нерухоме майно, що їм належить, та обтяження таких прав.

 

V. Перелік адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

 

1.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 1 липня 2004 року.

2.

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

3.

Державна реєстрація юридичної особи.

4.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

5.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що міститься у Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.

6.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.

7.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи.

8.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.

9.

Державна реєстрація припинення юридичної особи у результаті ліквідації.

10.

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

 

VІ. Перелік адміністративних послуг з напрямку реєстрації фізичних осіб

 

1.

Реєстрація місця проживання/перебування.

2.

Зняття з реєстрації місця проживання/перебування.

3.

Видача довідки про зареєстрованих осіб у житлових приміщеннях.

4.

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13).

5.

Внесення відомостей про зміну найменування топонімів до документів, в яких зазначаються місце проживання/перебування осіб.

 

VІІ. Перелік адміністративних послуг у сфері архівної справи (трудовий архів)

 

1.

Надання архівних довідок про заробітну плату.

2.

Надання архівних довідок про підтвердження стажу роботи.

 

VІІІ. Перелік адміністративних послуг у соціальній сфері

 

1.

Надання матеріальної допомоги.

 

ІХ. Перелік адміністративних послуг з напрямку торгівельної діяльності 

 

 1.

Погодження розміщення об’єкту торгівлі.

 2.

Погодження розміщення об’єкту сфери послуг.

 3.

Погодження розміщення об’єкту ресторанного господарства.

 4.

Погодження розміщення об’єкту виїзної торгівлі.

 5.

Погодження  виносної торгівлі.

 6.

Погодження реалізації  тютюнових та алкогольних виробів.

 7.

Погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг, ресторанного господарства.

8.

Погодження проведення гастрольного заходу.

9.

Погодження  розміщення зовнішньої реклами.

 

Х. Перелік адміністративних послуг  з напрямку землеустрою

 

 1.

Видача довідки про наявність або відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.

 2.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянам із земель комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації( для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд( присадибнбна ділянка), для будівництва індивідуального гаражу, для ведення особистого селянського господарства, для садівництва).

 3.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою  щодо відведення земельної ділянки в постійне користування із земель комунальної власності.

 4.

Надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду із земель комунальної власності, право на яку не підлягає продажу на конкурентних засадах (земельних торгах).

 5.

Затвердження документації із  землеустрою    щодо відведення   земельних ділянок у власність.

 6.

Затвердження документації із  землеустрою щодо відведення   земельних ділянок в постійне  користування.

 7.

Затвердження документації із  землеустрою щодо відведення   земельних ділянок в оренду.

8.

Дострокове розірвання договорів оренди землі.

9.

Поновлення договорів оренди земельних ділянок.

10.

Вилучення земельних ділянок.